Jdi na obsah Jdi na menu

Rust-Stop (konzervace podvozku)

images.jpg     RUST-STOP

       OCHRANA PODVOZKU

 

 

 

 

 

 

 

 

OCHRANA PODVOZKU MOTOROVÝCH VOZIDEL SE PROVÁDÍ ANTIKOROZNÍM NSTŘIKEM NA BITUMENOVÉ BÁZI, KTERÝ ZAJISTÍ SPOLEHLIVOU OCHRANU PŘED KOROZÍ.

 

Prodlužte život svému vozu ochraným nástřikem RUST-STOP SYSTEM

 

CENA NÁSTŘIKU PRO OSOBNÍ VOZY 2200,. VČETNĚ DPH

PRO UŽITKOVÉ VOZY DO 3,5T JE CENA OD 2200 DO 2600,-VČETNĚ DPH.

OŠETŘENÍ DUTIN KAROSERIE VOSKEM OD 1600,- VČETNĚ DPH

*V CENĚ JE ZAHRNUTO MYTÍ PODVOZKOVÉ ČÁSTI A ODSRANĚNÍ POVRCHOVÉ RZI.

 

 Význam antikorozní ochrany

 

Převážná většina ušlechtilých materiálů používaná při výrobě vozidel, dopravní techniky konstrukcí a strojírenských výrobků všeobecně má z procesu výroby v sobě určitou energetickou „napjatost“, kterou se přirozené procesy (koroze) snaží uvést do původního stavu. Dále vlivem nerovnoměrného složení, různého elektrochemického potenciálu jednotlivých materiálů resp. i částí jejich struktury (krystaly) a vlivu prostředí ( vzdušná vlhkost a „kyselost“, voda, chemikálie užívané pro údržbu komunikací atd.) dochází ke korozi kovů, tak jak ji známe například u oceli, kde probíhá plošně na povrchu výrobku, ale i například hloubkově po hranicích krystalů (důlková koroze).

Obdobně velmi intenzivně korodují i barevné kovy (hliník a jeho slitiny). Navíc veškeré konstrukční spoje (svarové, nýtové, šroubové atd. spojují materiály s různým elektrochemickým potenciálem a tím se proces koroze v uvedených místech významně urychluje.

 

Ochranný nástřik podvozku a dutin provádíme kvalitními a vyzkoušenými přípravky a vosky, které mají vysoký antikorozní účinek. Nástřik doporučujeme u nových vozidel a vozidel po karosářských opravách. Provedený nástřik je vhodné jednou ročně zkontrolovat, např. při výměně motorového oleje a v případě potřeby obnovit. Nejvhodnějším obdobím pro aplikaci ochranného nástřiku podvozku a karoserie je období od jara do podzimu, zejména pak čas před zimou. Vaše vozidlo pak bude chráněno v době, kdy je vystaveno extrémním vlivům, jako je sůl, odlétavý posypový materiál, dlouhodobá vlhkost, mráz a velké teplotní změny.